پایه دهم شبکه و نرم افزار

کارهای عملی و مفید پایه دهم شبکه و نرم افزار (تولید محتوی)

پایه دهم شبکه و نرم افزار

کارهای عملی و مفید پایه دهم شبکه و نرم افزار (تولید محتوی)

در این وبلاگ به شما عزیزان نمایش خواهم داد که سال گذشته چه مهارت های را در مدرسه یاد گرفتیم....

با سلام و درود فراوان خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز...

در اینجا قصد دارم خدمت شما توضیح بدهم در سال گذشته (1396-97) ما دانش اموزان هنرستان نوایی ناحیه 5 اصفهان کدام مهارتی که یاد گرفتیم

بیشتر به ما کمک کرد و کدام مهارت بیشتر برای اینده زندگیمان مفید بوده است.☺

در سال گذشته در کتاب تولید محتوا و برنامه سازی با چند نرم افزار بسیار کارامد اشنا شدیم و در همان ابتدا توانستیم با استفاده از اموزه های که یاد گرفتیم درامد کسب کنیم.

مانند نرم افزار های prowshow , illustrator , swish.


لازم به ذکر است که مواردی را که مهم است را خدمت شما بگوییم:

شعار مدرسه ما این است که

                 هر فرزند نوایی یک شهروند شاد هدفمند و مسئول است.

شعار مدرسه ما فقط یک شعار ساده نیست.

 در مدرسه ما با برپایی مراسم زیبا و شاد و مفرح روز دانش اموز و المپیاد دانش اموزی و بزرگداشت یلدا و برپایی هفت سین و اردوهای متنوع شادی و سرزندگی بخشی از هنرستان ماست.

در مدرسه ما هر فرد برای اینده خود برنامه ریزی کرده است و هدف بزرگی را در ذهن خود دارد که به این هدف و برنامه ریزی پایبند است و سخت برای هدف خود کوشش میکند.

در مدرسه ما هنرجویان وظایف مختلفی را تقبل می کنند نظیر همیار معلم , نیروی انتظامات و کمک به معاونان در برقراری نظم یا برپایی مراسم های مختلف . مدیر ما سرکار خانم طحان به ما یاد داده اند که چگونه مسئولیت پذیر باشیم و چگونه مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهیم.

در مدرسه ما هر روز راس ساعت دقیقی صبح گاه تشکیل میشود که در بخشی از ان ما سرودهای ملی را با اقتدار می خوانیم و به ایرانی بودنمان افتخار میکنیم.